2009. augusztus 12., szerda

Dolgozzunk otthon


Itthon "ülő" kismama lévén úgy gondoltam, hogy keresek valami kis mellékest, amivel kizökkenhetek a mindennapi monotonságból és mellette esetleg egy kis pénz is csurran cseppen. Így jutottam el a távmunka gondolatáig. Sajnos mindeddig még csak a gondolatig sikerült elérkeznem, mert a számtalan ajánlat közül, melyek távmunkát vagy otthon végezhető munkát kínálnak rengeteg olyan van, ami csak arra jó, hogy a hiszékeny kuncsaftokat jól rászedje, és amennyit csak tudnak kihúzzanak belőlük. Természetesen találtam olyan lehetőségeket is, amik kecsegtetnek némi jövedelemmel, de nagyon meg kell nézni, hogy miről is van szó.
Ezt a blogot azért kezdtem el, hogy összeszedjem és megosszam másokkal a saját tapasztalataimat. Tudom, hogy se szeri se száma azoknak a blogoknak, amelyek internetes munkalehetőségekről írnak, vagy különböző pénzkereseti lehetőségekkel csalogatják magukhoz a naiv embereket.
Jómagam azok közé tartozom, aki a munkájáért szeret pénzt kapni. Nem mondom, hogy nem jönne jól egy kis "potya", de nem szeretem gusztustalanul lehúzni a másik embert csak azért, hogy nekem legyen egy kicsi bevételem.
Itt igyekszem mindenféle lehetőséget összegyűjteni és valamilyen módon rendszerezni. Csak azokkal a dolgokkal foglalkozom, amikkel valamilyen módon én is kapcsolatba kerültem. Ennek ellenére esetenként megemlítek az általam kipróbált hasonló elemeket is. Nem azt akarom, hogy most ezek alapján valaki vállalja, vagy ne az adott munkát, hanem csak a tapasztalataimat írom le iránymutatóul. A kutatásaim során számos cikkre is leltem, melyeket szintén összegyűjtöttem, így talán egy helyen lehet mástól is információkhoz jutni.
A következő témákról szándékozom a közeljövőben írni:
Távmunka-lehetőségek (a tapasztalatokkal összesítve)
Partnerprogramok
Törzsvásárlói programok
Értékesítés
Reklámterjesztési feladatok
"Húzzuk le a másikat" típusú elfoglaltságok
Otthon végezhető különböző feladatok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése